ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-Οι ηλιόσποροι αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε και σεληνίου, δύο θρεπτικών συστατικών με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Προσοχή, όμως στην κατανάλωσή τους, γιατί περιέχουν αρκετές θερμίδες.
-Τα σπαράγγια είναι ένα λαχανικό με ιδιαίτερη διουρητική δράση. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Περιέχουν την ουσία ασπαραγίνη, για το λόγο αυτό θα πρέπει να αποφεύγεται να καταναλώνονται από άτομα που πάσχουν από ρευματοειδή αρθρίτιδα
-Στο μοσχαρίσιο κρέας το λίπος «κρύβεται» ανάμεσα στις ίνες, ενώ στο χοιρινό συσσωρεύεται περιφερειακά, είναι πιο ορατό και συνεπώς πιο εύκολο να το καθαρίσουμε.
-Ένα πιάτο με φρέσκα φασολάκια μπορεί να καλύψει το 50% των αναγκών ενός ενήλικα σε βιταμίνη Κ, η οποία ενεργοποιεί την οστεοκαλσίνη, μια ορμόνη που ισχυροποιεί τα οστά.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr