ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-Το ραπανάκι συμβάλλει στην καλύτερη διαδικασία της πέψης. Τα φύλλα του περιέχουν υψηλά ποσοστά βιταμίνης C, οπότε μπορείτε να τα προσθέσετε στην πράσινη σαλάτα σας.
-Το γκρέιπ-φρουτ έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση χάρη στη λιμονίνη που περιέχει. Καταναλώστε το τακτικά για τη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης.
-Καταναλώστε μανιτάρια. Περιέχουν υψηλά ποσοστά χαλκού, ένα ιχνοστοιχείο το οποίο συμβάλει στη δημιουργία ελαστίνης, μιας πρωτεΐνης που είναι υπεύθυνη για την ελαστικότητα του δέρματος.
-Χρησιμοποιείστε στις σαλάτες σας μαϊντανό. Δρα ως φυσικό υπακτικό και διουρητικό, ενεργοποιεί την όρεξη και βελτιώνει τη λειτουργία του ήπατος.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr