ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-Χρησιμοποιήστε αλόη, σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή, για να ρυθμίσετε το σάκχαρό σας. Συμβουλευτείτε το γιατρό ή το διαιτολόγο σας.
-Όσοι επιθυμούν να χάσουν βάρος, καλό θα ήταν να πίνουν 1-2 ποτήρια νερό πριν το κυρίως γεύμα τους. Με τον τρόπο αυτό προκαλείται πρόσκαιρο αίσθημα κορεσμού στο στομάχι.
-Απενεχοποιείστε τα θαλασσινά! Οι γαρίδες, το χταπόδι, η σουπιά και το καλαμάρι δεν ανεβάζουν τόσο πολύ την χοληστερόλη του αίματος όπως πιστεύεται, με την προϋπόθεση βέβαια να μην καταναλώνονται τηγανητά.
-Για όσους νηστεύουν και έχουν χαμηλό σίδηρο, καλές πηγές σιδήρου αποτελούν τα όσπρια, το χταπόδι και το μέλι.
-Έρευνες έχουν δείξει ότι η λήψη συμπληρωμάτων φυλλικού οξέος σε γυναίκες βοηθά σε καταστάσεις υπογονιμότητας.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr