ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-H μελιτζάνα είναι πλούσια στην αντιοξειδωτική ουσία νασουνίνη, η οποία προστατεύει από την οξειδωτική δράση των ελευθέρων ριζών. Παράλληλα, αποτελεί καλή πηγή Μαγνησίου, το οποίο προάγει την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.
-Φτιάξτε μόνοι σας σάλτσα πέστο και καταναλώστε την με τα ζυμαρικά σας. Τα αιθέρια έλαια του βασιλικού τονώνουν το νευρικό σύστημα, καταπολεμούν  το  στρες, την πνευματική  κόπωση και βοηθούν στην συγκέντρωση.
-Καταναλώστε χωριάτικη σαλάτα το καλοκαίρι. Πρόκειται για ένα πλήρες γεύμα 300-400 θερμίδων, το οποίο περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως Βιτ C, λυκοπένιο (ντομάτα, ρίγανη), τα καλά μονοακόρεστα λιπαρά (ελαιόλαδο), ασβέστιο (φέτα) και αρκετό νερό (ντομάτα, αγγούρι).
-Το καρπούζι αποτελεί μια πολύ καλή πηγή ενυδάτωσης ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Περιέχει το ισχυρό αντιοξειδωτικό λυκοπένιο και ο χυμός του προκαλεί έντονη διούρηση.
-Το παρεξηγημένο για τις θερμίδες του σταφύλι είναι πλούσιο σε κάλιο, το οποίο αυξάνει τη διούρηση και καταπολεμά την κατακράτηση υγρών. Παράλληλα, η φλούδα του περιέχει την ουσία ρεσβερατρόλη η οποία έχει αντικαρκινική δράση και η κατανάλωσή της βοηθάει στην μείωση του κινδύνου για Στεφανιαία Νόσο.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr