ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-Καταναλώστε πολλά φρούτα και λαχανικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Αποτελούν ένα πολύ καλό μέσο ενυδάτωσης. Χαρακτηριστικά, μία ντομάτα έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό από ένα ποτήρι γάλα.
-Προσθέστε λίγο περισσότερο αλάτι στη διατροφή σας τους καλοκαιρινούς μήνες. Έτσι, θα αναπληρώσετε το νάτριο το οποίο αποβάλλεται μέσω του ιδρώτα, αλλά και θα συγκρατήσετε στον οργανισμό σας περισσότερο νερό.
-Εντάξτε στη διατροφή σας τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, εάν θέλετε να απαλλαγείτε από την κακή συνήθεια του τσιμπολογήματος.
-Προτιμήστε νερό και ποτά τα οποία είναι δροσερά και όχι παγωμένα. Απορροφώνται καλύτερα από το πεπτικό σύστημα και ενυδατώνουν πιο αποτελεσματικά τον οργανισμό.
-Όσο ανακουφιστική για τη ζέστη είναι η δροσερή μπύρα, μην το παρακάνετε γιατί δεν αποτελεί καλό ενυδατικό μέσο, όπως και όλα τα αλκοολούχα ποτά, αφού η αιθανόλη έχει δράση διουρητική.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr