ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-Τα καρότα, η γλυκοπατάτα και τα σκουροπράσινα λαχανικά είναι πλούσια σε β- καροτένιο, το οποίο έχει φωτοπροστατευτική δράση.
-Ψάρια, θαλασσινά, λιναρόσπορος καρύδια και εμπλουτισμένα τρόφιμα είναι πλούσια σε πολυακόρεστα ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στην αντιμετώπιση φλεγμονωδών παθήσεων του δέρματος.
-Το άπαχο κρέας, τα θαλασσινά και τα πουλερικά περιέχουν ψευδάργυρο, ο οποίος βοηθά στην απαλότητα και σφριγιλότητα του δέρματος.
-Ο χαλκός διεγείρει τη λειτουργία του ενζύμου τυροσινάση, με τη βοήθεια της οποίας παράγεται η μελανίνη.
Καταναλώνοντας, λοιπόν, τακτικά τροφές που περιέχουν χαλκό, όπως είναι τα μανιτάρια, το συκώτι, τα θαλασσινά, τα μπιζέλια, τα καρύδια και τα σταφύλια μπορούμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία του μαυρίσματος.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr