ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-Καταναλώστε πράσινο τσάι καθημερινά. Λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε κατεχίνες έχει ευεργετική δράση κατά του κοιλιακού λίπους.
-Το ωμό μύρτιλλο (blueberry) χαρίσει εντυπωσιακά οφέλη στην πρόληψη του καρκίνου, στην καρδιαγγειακή λειτουργία, στην όραση και στο ουροποιητικό σύστημα.
-Για αναπλήρωση της ενέργειας μετά από έντονη άσκηση φτιάξτε μόνοι σας το ενεργειακό ποτό σας. Στύψτε 3-4 πορτοκάλια και προσθέστε 1 πρέζα αλάτι.
-Εντάξτε στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σας το γαύρο και τη σαρδέλα. Ψάρια πλούσια στα πολύ ωφέλιμα ω-3 λιπαρά οξέα, χωρίς να περιέχουν όμως βλαβερά βαρέα μέταλλα, τα οποία μπορεί να υπάρχουν σε μεγαλύτερα ψάρια που ζουν σε μεγαλύτερο βάθος, όπως ο τόνος.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr