ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-Προτιμήστε ψητά ή βραστά ψάρια, γιατί τα ωφέλιμα ω-3 λιπαρά οξέα είναι περισσότερο βιοδιαθέσιμα.
-Για την καλή λειτουργία του εντέρου καταναλώστε καθημερινά γιαούρτι με προβιοτική καλλιέργεια μικροοργανισμών.
-Η ντομάτα είναι πλούσια στο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο, το οποίο προφυλάσσει από τον καρκίνο του προστάτη. -Η σάλτσα ντομάτας περιέχει ακόμη περισσότερο λυκοπένιο.
-Η βιταμίνη D είναι φωτοευαίσθητη, δηλαδή καταστρέφεται από το φως του ήλιου. Γι’ αυτό μην αφήνετε τα γαλακτοκομικά εκτεθειμένα.
-Καταναλώστε φράουλες, κεράσια, βατόμουρα, μύρτιλλα και γενικά φρούτα με σκούρο κόκκινο χρώμα. Αποτελούν βόμβες αντιοξειδωτικών.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr