ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Tips Διατροφής
-Προσθέστε ξηρούς καρπούς σε σαλάτες και στα δημητριακά σας. Περιέχουν αντιοξειδωτικές βιταμίνες (κυρίως βιταμίνη Ε) και ωφέλιμα ω-6 λιπαρά οξέα.
-Χρησιμοποιείστε ατμομάγειρα για τα λαχανικά σας. Και λίγες θερμίδες θα πάρετε, αλλά και θα συγκρατηθεί το μέγιστο των βιταμινών των λαχανικών.
-Για μεγαλύτερη αντιοξειδωτική προστασία, προσθέστε λεμόνι ή lime στις σαλάτες σας και όχι ξύδι.
-Πειραματιστείτε με βότανα, καρυκεύματα και μπαχαρικά. Εκτός από γεύση στα πιάτα σας, θα σας φορτίσουν και με τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά.
-Μειώστε την κατανάλωση αναψυκτικών τύπου cola. Μια τελευταία μελέτη έδειξε ότι αυξημένη κατανάλωση τέτοιων αναψυκτικών μειώνει την ποσότητα και την κινητικότητα του σπέρματος.



ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
© 2010 WISH Magazine. All rights reserved
email: info@wishmag.gr